joi, 11 aprilie 2013

Va multumim!

Acum doua luni de zile mai exact la sfarsitul luni februarie primisem un telefon de la un tatic cu o voce calda si plina de deznadejde.Imi ceruse smerit si cu o voce calda sa-l ajut macar cat de putin.Dupa cateva minute de dialog prin care am incercat sa-l incurajez in rpimul rand si apoi i-am dat cateva indicatii cum sa faca o campanie umanitara de strangere de fonduri.Si aiata astzi am primit o frumoasa veste sa strans suma necesara pentru interventia chirurgicala la ambii ochisori care va avea loc in America la Clininica William Beaumont din Detroit.Sute de oameni sau aratat solidari fata de un copilas de numai 1 an si 6 luni:Darius Valentin.Ne bucuram ca am putut sa le fim de folos si i-am ajutat si noi atat prin mediatizare,crearea blogului umanitar,publicare pe facebook dar cel mai important i-am purtat in inima noastra si le-am transmis gandul nostru cel bun.Si de data aceasta Sfantul Ierarh Necatrie a facut nenumarate minuni.

Va multumim ca datorita d-voastra am reusit sa infatuim o minune!

Va multumim ca aveti inima buna si va iubim pentru toata sustinerea in aceasta campanie !

Text preluat de pe blogul Asociatiei "Salveaza o inima"!

Un comentariu:

  1. Chcel by som vás všetkým odporučiť dôveryhodnému a úprimnému veriteľovi súkromných pôžičiek, ktorý mi schválil moju pôžičku v priebehu niekoľkých hodín po toľkých neúspešných pokusoch získať pôžičku, bol som prekvapený a šťastný, že ma súkromný veriteľ zachránil a ponúkol mi pôžička s 2% úrokovou sadzbou, kontaktujte ju teraz, ak potrebujete naliehavú pôžičku E-mail: christywalton355@gmail.com

    RăspundețiȘtergere